Sitemizde şuan toplam 5953 film bulunmaktadır.

Korkusuz / Daredevil Türkçe Dublaj izle

1
( Yüksek Kalite ) FragmanTek Part HDTek Part Ok-ruYorum yap
11.578
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Korkusuz / Daredevil Türkçe Dublaj izle

Korkusuz izle, Korkusuz full izle, Korkusuz türkçe dublaj izle, Korkusuz hd izle, Matt normal gündelik yaşantısında başarılı bir avukat geceleri ise yine suçlulara karşı mücadele veren bir süper kahramandır. Amansız bir mücadeleye hazır olun.

Tür: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

IMDB Puanı: 7.7

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Korkusuz / Daredevil Türkçe Dublaj izle” filminde 15 Yorum bulunuyor.
  1. nagehan - 8 ay önce demiş ki:

    Süper ötesi bir film çok beğendim herkeze tawsiye ederim

  2. Adem - 9 ay önce demiş ki:

    Beyler bu sadece 2003 tarihli bir klasik film yeşil dev hulk ta 2003 te çıktı ama herkes unuttu ben size eski değilde yeni bir dizisi var korkusuzun onu izleyin derim müthiş ötesi 2 sezonluk izleyin sonra konurun beylerr

  3. Marvel - 1 sene önce demiş ki:

    Erhard * orjinal marvel filmine oynanan sacma oyunlar ve cizgi romanlarla laf carpıtman doğrumu? ayrıca cizgi roman ve film arasında civil war – age of ultron gibi efsane filmlerde bile farklılıklar oluyo . Ya sacma oyun oynamayı bırak yada cizgi romanla filmin bir olucagını düşünme.

  4. Eyyub - 2 sene önce demiş ki:

    İyi film. Emek için teşekkürler…

  5. erhard - 2 sene önce demiş ki:

    Kingpin zenci değil beyaz, elektra sarışın değil bu gibi pek çok yanlışlıklar var. ayrıca bullsaye’ye maske taksanız çok daha anlamlı olur. herkes onu maskesi ile biliyor.

  6. eren - 2 sene önce demiş ki:

    şimdi beğenmeyen arkadaşlar için:
    büyük ihtimal efektler yüzünden ama film 2003 de çıktı x-men ve örümcek adam filmleri de bu zamanlarda çıktı ve efektler bomboktu. teknoloji durumula ilgili bu durum. Yani burada dikkat edilmesi gereken senaryo olmalı. Daredevil in hikayesini öğrendik işte. Şimdi dizisi başladı

  7. marvel - 2 sene önce demiş ki:

    Ben butun marvel filmlerini izledim ve aralarinda bana gore iyi listesine girdi

  8. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    bu film örümcek-adam kadar olamasada yinede az buçuk iyi

  9. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Elektra ölmedi onu yaşlı bi adam (USTA) bulup hayata geri getirdi bu film 2003 yapimi 2005 elektra diye ayri bi film çıktı onu izlerseniz herşeyi anlarsınız

  10. AzeTurk - 2 sene önce demiş ki:

    bu filime benden bir Oscar odulu

  11. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    filmi hiç beğenmedim ve cok sacma

  12. ercan - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filim her dakika velirirse her dakika bakarim chok guzel ya vallahi cok guzel tavsie ederim

  13. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel Elektra öldumu .

  14. onurcandün - 2 sene önce demiş ki:

    fil acayip aksiyonlu güzeldi vallaha şimdide devamını izliyce çok muhteşem harika kesinlikle izleyin

  15. hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten güzel bir filim ama elektiranın ölmesine üzüldüm yaşasaydı belki iyi 2 ola bilir lerdi